Lördagkväll = Mördarkväll

Denna lördagkväll har jag massor av roliga saker på agendan.

1. Skriva opponering på en annan grupps arbete, inom ekonomi.
2. Komma på och köpa (via internet) en 20årspresent till Julia
3. Måla naglarna
4. Rensa i min mailbox
5. Göra ett block aerobicskoreografi, någonstans måste jag ju börja för att bli klar med programmet!

Japp som ni ser. Ingen alkohol, inget socialt liv..så på något sätt var jag ju tvungen att piffa upp kvällen. Jag lagade en extremt god sallad med fikon, keso, valnötter, parmaskinka, bönor och grönsaker. Det satt som ett smäck! Till det åt jag hembakat bröd med aprikoser och frön, och som efterrätt åt jag fallfrukt från trädgården. Jag känner mig på topp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0