Imorgon fortsätter mitt liv, men med en ny tvist!

Ja ni läste rätt! Den nya tvisten i mitt gamla liv är att jag ska träna (vilket jag har gjort regelbundet i hela mitt liv), men börja äta nyttigt. Så mycket prat och så lite verkstad. Sedan jag inledde studentlivet har skafferiet och kylskåpet ekat tomt, och det har blivit på tok för många måltider med på tok för lite näring. Lite för mycket snacks och godis.

Idag är jag 173 cm lång, väger 54 kilo. Jag ska upp i vikt, ner i fett. Here we go!

Detta gäller:
- Rena råvaror, inga E-medel och så lite tillsatser som möjligt.
- Frukt och grönt minst fem gånger/dag
- Fisk tre gånger i veckan
- Mycket vegetariskt, men även kyckling/kalkon
- Rött eller grönt te minst en gång/dag
- Träning 3-4 ggr i veckan (med mer fokus på styrketräning)
- Kanske ska man pröva sig på att byta ut vanliga varor mot ekologiska produkter?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0