En tisdag i trötthetens tecken

Trötttrötttrött. Vissa morgnar vaknar man upp och känner att man borde få sova längre. När väckarklockan ringer är man inne i en så underbar och mysig dröm man inte vill ska ha ett slut.

I morse hade jag en fruktansvärd träningsvärk från bodypumpen igår på Sats. LAde på lite extra vikter eftersom jag kände att jag hade energin! Det känns rejält i bröst, armar, axlar och rumpa. Jag känner hur jag sakta men säkert går mot beach 2010. Igår var jag dessutom riktigt duktig med kosten! Det kanske beror på att jag för tillfället inte har någonting onyttigt i mitt kylskåp eller i skafferiet..blir lite svårare då:)


Bild lånad från www.lesmills.se


Kommentarer
Postat av: Alison

Du är verkligen inte ensam om att vara trött kan jag trösta dig med ;)

2009-10-31 @ 01:37:26
URL: http://aliiison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0