Mysig lördagsmorgon!

Godmorgon alla lördagsfirare! Min lördagsmorgon inleddes av väckarklockan, som ringde klockan nio. Då hade jag sovit i 12 timmar. Hör och häpna!

Jag vaknade pigg och utvilad och kokade havregrynsgröt, som jag toppade med kanel, äpple, linfrön, krossat bovete, solrosfrön och en rejäl skvätt sojamjölk. En riktig duracellfrukost! Till det drack jag chaite, och kände mig som en ny människa efter det tidigare dygnets feberfrossa och vaccinbiverkningar.

Sedan cyklade jag till Sats där jag körde ett minst sagt pulshöjande Aerobicspass, svettades som aldrig förr!
Sedan var det hemfärd med ett litet stopp på ICA på vägen. Såhär borde man inleda alla lördagsmorgnar, jag mår så bra så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0