Lördagslunch, fira!

Eftersom dagen började så bra så tänkte jag att det skulle fortsätta på samma spår. Jag har fått förlängt kontrakt på min lägenhet här i Uppsala, så jag får bo kvar även nästa termin vilket gjorde mig ytterst lugn och glad!

Detta valde jag att fira genom att baka supersmarriga pepparkaksmuffins med ädelost. Har haft en ädelost liggande i kylen hur länge som helst, så nu bestämde jag mig för att ta tag i det. Receptet hittar ni på Alltomat.se. 
   



Jag har dock en stor bit ädelost kvar. Har ni några tips vad man kan göra mer med ädelost?


Kommentarer
Postat av: Amanda

ser skitgott ut ju! :)

2009-11-08 @ 16:49:03
URL: http://maaaandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0